کد خبر: ۹۷۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
تعداد بازدید: ۳۷
صالح حردانی با سپاهان به توافق نهایی دست یافت و قرار است که فردا قرارداد خود را با تیم اصفهانی به امضا برساند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ جدایی صالح حردانی از استقلال قطعی شد و این بازیکن امشب با سپاهان به توافق نهایی دست یافت و فردا نیز قرارداد رسمی خود را با تیم اصفهانی امضا می کند تا به عنوان جانشین رامین رضاییان، به جمع شاگردان ژوزه مورایس اضافه شود. او با انتشار پستی جدایی خود را اعلام کرد.

«سلام به هواداران باشگاه بزرگ استقلال

امروز که این متن را برای شما می نوشتم باور نمی کردم مجبور شوم از استقلال جدا شوم اما تقدیر اینگونه برایم رقم زد.این پیام من خطاب به شما رنگ و بوی خداحافظی ندارد چون مطمئنا یک روز با افتخار به استقلال باز خواهم گشت، روزی که با جان و دل من را بپذیرند و من هم با جان و دل مثل دو فصل گذشته برای پیراهن پر افتخار تیم محبوبم بازی کنم.

مطمئن باشید قلبم با شما هواداران بزرگ استقلال است که به من عزت دادید. می دانم پیراهنی را به تن کردم که بزرگان بسیار زیادی آن را پوشیدند و افتخار می کنم یک عضو از بزرگان جناح راست استقلال بودم.

من تلاش های زیادی کردم و سختی های زیادی کشیدم تا به این جایگاه برسم اما امروز تقدیر من را از شما مدتی دور خواهد کرد هر چند هرگز استقلال و شما طرفداران عزیز را فراموش نخواهم کرد. به این امید که یک روز دوباره حضور در کنار شما هواداران استقلال حضور داشته باشم و آن روز را در کنار شما جشن بگیرم.

کوچیک شما یاحق»

عکس | خداحافظی یک استقلالی؛ حردانی در راه سپاهان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: